Algemene Voorwaarden 

 

Prijs

 

  • De prijs van de reparatie wordt uitsluitend vastgesteld op basis van het aantal arbeidsuren, de kosten van de gebruikte materialen, en eventueel verzendkosten, alles inclusief BTW.

 

Aansprakelijkheid

 

  • B.B. repairs is niet aansprakelijk voor het verlies van sim en/of SD kaarten welke nog in het toestel aanwezig zijn.
  • B.B. repairs doet er alles aan de gegevens te behouden maar kan dit niet garanderen (tenzij dit om een datarecovery reparatie gaat). B.B. repairs adviseert om altijd een back-up te maken alvorens een toestel ter reparatie aan te bieden. en is dus niet aansprakelijk voor het verlies van gegevens.
  •  B.B. repairs is niet verantwoordelijk voor defecten aan het toestel die tijdens en/of na de reparatie plaatsvinden als gevolg van slechte montage en/of onderdelen die bij binnenkomst in het toestel aanwezig zijn.

 

 

Garantie

  • B.B. repairs geeft na het voltooien van de reparatie 3 maanden garantie op het vervangen onderdeel. Deze garantietermijn gaat in op het moment van afgifte van het product aan de klant. Op reparaties verricht aan producten met bliksem-, water- of vochtschade, wordt geen garantie gegeven, tenzij op de reparatiebon uitdrukkelijk het tegendeel is vermeld.
  • B.B. repairs geeft géén garantie op vervangen van de accu.

 

Verzending

 

  • B.B. repairs verstuurd alle toestellen verzekerd retour door PostNL, en rekent hier standaard een prijs van €8,95 (verzendingen binnen Nederland). Bij mogelijk verlies of schade tijdens de verzending zorgt B.B. repairs voor de afhandeling met PostNL en keert zij het schadebedrag uit nadat PostNL de claim heeft afgehandeld en toegekend.

 

 

Niet afgehaalde producten

 

  • Indien na een schriftelijke mededeling per mail een apparaat na een periode van 45 dagen nadat het product gereed ligt, niet wordt afgehaald zal B.B. repairs het recyclen.