Je iPhone of iPad laten repareren


Als je je apparaat door ons wilt laten repareren kun je je iDevice naar ons versturen of je kunt een afspraak maken. Wil je je apparaat naar ons versturen? Vul dan het Mail-in formulier in. Maak je liever een afspraak? Neem dan contact op. In beide gevallen reageren we binnen 24 uur met een prijs en reparatietijd. Natuurlijk kun je ook gewoon even bellen. Let er wel op dat we niet altijd aanwezig zijn. Maak dus altijd eerst een afspraak.

No cure no pay en garantie


Natuurlijk willen zowel jij als wij dat je toestel niet meer bij ons terugkomt doordat er toch nog iets mis is na de reparatie. Bij ongeveer 2% van onze reparaties is dit wel het geval. Daarom zit er 3 maanden garantie op onze reparatie's. Ook hanteren we een No cure No pay policy wat inhoudt dat je alleen betaald voor de reparatie als het probleem is opgelost.

Betaling & Reparatietijd


Ga voor moederbord reparaties uit van een reparatietijd van 2 – 7 werkdagen. Komt je apparaat hier voor datarecovery? Ga dan van een reparatietijd uit van twee weken. Nadat je Apparaat gerepareerd is ontvang je van ons een factuur via e-mail die je gemakkelijk via iDeal en creditcard kunt betalen. Kun je je toestel niet lang missen. We zijn flexibel en op afspraak is je toestel vaak binnen 1 – 2 uurtjes klaar.

Terugzending & garantie


Nadat we je betaling hebben ontvangen ontvang je van ons een track & trace code via E-mail. Op alle reparaties die we aanbieden zit drie maanden garantie. Komt hetzelfde probleem binnen deze periode terug? Geef ons dan de mogelijkheid het te herstellen. Komt het probleem dan nog een keer terug?  dan Krijg je het volledige reparatiebedrag terug.

Niet overtuigd van onze kennis?